Thursday, February 15, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Niculina STOICAN

Niculina STOICAN  este fiica lui Angelica STOICAN. Eu nu cred în dinastiile de cântăreți. Mie vocea lui Niculina STOICAN  nu-mi place pentru că este pițigăiată. În plus, nu a impus niciun cântec așa cum a făcut ilustra ei mămicuță. Am văzut-o prin niște emisiuni tv dar nu m-a convins. Am înțeles că este în divergență cu Constantin ENCEANU, ceea ce mă dezamăgește, căci ea de pe poziția de manager de ansamblu ar trebui să fie cu mult mai atentă să nu dea cu bâta-n baltă, căci mersul în tribunal arată că nu e bună manager și punct.
La Niculina STOICAN îmi plac foarte mult costumele populare cu care se prezintă. Sunt adevărate opere de artă, iar culorile cusăturilor arată mult bun gust și finețe. Niculina STOICAN a cântat în tot felul de duete, dar nu m-a convins, nici vocile nu m-au convins, nici melodiile și nici versurile. Aș fi preferat să stea la țară să culeagă folclor autentic.


(15 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment