Tuesday, February 20, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Bogdan SIMION

De Bogdan SIMION am aflat la showul tv Vedeta populară când l-am văzut în juriu și comparativ cu ceilalți membri ai juriului el era foarte tânăr. Nu am zis nimic, ci am urmărit evoluția lui, dar și care este prezenta lui pe Internet. Eu sunt individul care se convinge de artist după cum pune arcușul pe vioară. Așa și în cazul lui Bogdan SIMION. L-am văzut interpretîând câteva cântece din folclorul veci=hi adevărat și m-am convins că:
- Bogdan SIMION are cultură,
- Bogdan SIMION are respect față de cântecul adevărat,
- Bogdan SIMION interpretează,
- Bogdan SIMION este selectiv,
- Bogdan SIMION are talent cu carul,
- Bogdan SIMION așa tânăr cum e, este măreț,
- Bogdan SIMION este peste toți cei din juriu, dar nu face praf ca aceștia.
Bogdan SIMION face parte din marea clasă a interpreților care au capacitatea de a susține un spectacol fără să-și dea sufletul după două cântece așa cum fac foarte mulți dintre pseudo-interpreții care-și propun să evolueze pe scena Sălii palatului. El duce spectacolul de la cap la coadă în forță, pentru că are tot ce trebuie să fie un mare interpret, iar repertoriul este punctul lui forte. Faptul că apare în compania unor tarafuri celbre dovedește că Bogdan SIMION este un cântăreț adevărat.
(21 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment