Sunday, February 11, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Maria BUZĂ.

Pe actrița Maria BUZĂ am auzit-o cântând prin emisiunile diferitelor canale de televiziune de divertisment și trebuie să spun că chiar mi-a plăcut vocea ei. Ea, am zis este actriță și e cam târziu să asculte sfaturile mele. Mi-ar fi fost convenabil dacă Maria BUZĂ ar fi avut un repertoriu al ei cu cântece fie cules de ea, fie preluate din fonoteca de la Institutul de Etnografie și Folclor. Ea cântă mult cu taraful lui George PĂTRAȘCU. Am extras doar câteva cântece din repertoriul său pentru a se vedea că Maria BUZĂ are o voce foarte bună și calități de interpretă de folclor autentic.
Maria BUZĂ este o prezență și glasul ei are o anumită expresivitate care este amplificată de calitățile ei de actriță.

(11 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment