Wednesday, February 21, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Mia BRAIA

Pe Mia BRAIA am ascultat-o cântând romanțe la radio. Mie nu mi-au plăcut romanțele. Eram copil. Cu timpul am m ai schimbat la mine unele lucruri în legătură cu romanțele, dar pe o scară de la 1 la 10 a preferințelor, romanțele primesc nota 3 (trei), deci chiar la 76 de ani ai mei, Mia BRAIA este o cântăreață de romanțe și mie nu-mio plac romanțele. Am ales să scriu despre Mia BRAIA căci era sora Ioanei RADU, care și ea a cântat romanțe, dar Ioana RADU a cântat și cântece de lume. Romanța Vioara era interesantă, dar puneți un puști să judece așa ceva. Nici romanța Dorul meu a-nnebunit nu era ceva spectaculos, dar la un televizor alb-negru mă zgâiam și ascultam ca și maturii de lângă mine. Mi-a plăcut  piesa Ciobănaș cu 300 de ori pe care o cântam nepoților care adormeau rapid.
Cine crea, să intre pe Youtube și va găsi acolo romanțe cântate de Mia BRAIA.



(21 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment