Saturday, February 10, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Tita BĂRBULESCU.

Și pe Tita BĂRBULESCU am văzut-o în spectacolele date de orchestra Doina Argeșului la Căminul cultural 23 August din Găvana - Pitești.
A venit Argeșul mare
Am venit din cătănie
Când eram la mama fată
Fir-ai tu să fii de dor
Mult îmi place mie crângul
Of și-o mură neagră
Oltule, cu apă iute
Pe sub fagi cu vârfuri sure
Vino puiule în vale
Mie mi-a plăcut în mod special câtecul De-ai fi neichii drăguliță și-i știu versurile, iar când conduc mașina, îl fredonez cu mare plăcere. În vremurile bolșevice, cântecul nu era cântat că se referea la Lenuța și la cabinetul doi, era mare alergie la astfel de cântece. Cântecele pentru care nu am dat linkuri se află pe un album de la adresa și ele sunt referite cu titlul, cu minutul și secunda.

(10 februarie 2024) 



No comments:

Post a Comment