Saturday, February 10, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Ana ISPAS.

Pe când eram elev de școală generală, la Căminul cultural de la mine din mahala veneau spectacole de tot felul. Așa seface că am mers la multe dintre spectacolele orchestrei Doina Argeșului, dirijată de vecinul mei Alexandru BUSUIOC. Cu acele prilejuri am avut ocazia s-o văd cântând pe Ana ISPAS. Ea m-a impresionat cu vocea ei clară, puternică și expresivă. Am regăsit înregistrări cu cântece precum:
De cine mi-e dor și sete
Măi Ionele, puiule
Măi neicuță, satu-i plin
Mi-a venit un dor aseară
Mult mi-a fost pe lume drag
Nu este-n lume mai greu
Multe dintre cântece se află la adresa. Când procesul de digitalizare va fi finalizat, cu siguranță că în mediul online vom găsi mult mai multe cântece interpretate de Ana ISPAS, căci tare frumos mai cânta!




(10 februarie 2024) 





No comments:

Post a Comment