Sunday, February 11, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Gheorghița NICOLAE

Mă grăbesc să scriu despre Gheorghița NICOLAE doar pentru faptul că am văzut emisiunea Tezaur folcloric de azi 11 februarie 2024 cu selecțiuni din festivalul Strugurele de aur, ediția 2023, unde Gheorghița NICOLAE s-a produs, îngrozindu-mă căci Gheorghița NICOLAE nu mai era sfătoasa și convemționala cu limbajul ei de lemn, ci era Gheorghița NICOLAE cântăreața de folclor, sau ceva pe alături cum își închipuia ea. De această dată Gheorghița NICOLAE a dovedit ori că nu are voce, ori că vocea a lăsat-o. Oricum, a cântat oribil cele două cântece, atât de rău a cântat că și cusăturile de pe ie au fugit și au lăsat-o de izbeliște. Ce rău este să nu-și dea omul seama că nu are ceea ce trebuie ca să se pună la masa cu bucate, moț în frunte...
Gheorghița NICOLAE m-a convins să caut fonduri să închiriez National Arena și să-l aduc pe Justin TIMBERLAKE, să cânte în deschiderea concertului meu, deși am 76 de ani, nu am repertoriu și nici voce nu am, dar nu mai contează, din moment ce am văzut ceea ce am văzut azi la emisiunea Tezaur Folcloric de pe TVR1. Mă rog la Dumnezeu ca la noapte să nu am coșmaruri, dacă-i mai aud vocea lui Gheorghița NICOLAE, care la o adică ar fi avut șansa de a face playback, ca ma filmul Mama mia 2.

(11 februarie 2024)  

No comments:

Post a Comment