La examenul de Coduri de etică de la Masterul de Securitate Informatică gestionat de Catedra de Informatică Economică de la Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, 40% din punctaj era dat de activitatea de la cursuri și seminarii și 60% era dat de ceea ce făcea studentul la examenul din data de 8 februarie 2019.
Studentul Radu Andrei ROMANIUC a obținut la examen o notă foarte bună, iar activitatea lui din timpul semestrului a fost specială, căci a rezolvat problemele solicitate, ceea ce i-a adus în final nota 10 la examen. Dar acest 10 a fost obținut și datorită activității studentului din timpul cursurilor și seminariilor. Totul a fost astfel gândit încât munca din timpul semestrului să fie cea care face diferența. Eu nu accept situația ca un student să obțină nota maximă doar pentru că învață în sesiune, vine și susține examenul scris. În opinia mea, studentul trebuie să fie activ pe toată durata semestrului. Primește teme, le rezolvă. La cursuri primește întrebări sau dă mici teste, este evaluat, să se vadă capacitatea sa de adaptare la diferite situații concrete.
(11 aprilie 2023)
No comments:
Post a Comment