Thursday, December 21, 2023

Cine este femeia anului 2023 în spațiul mioritic?

Îmi aduc aminte de un nene devenit primar cu unanimitate de voturi. Comuna avea vreo 4.000 de suflete, dar după nenumărate runde de alegeri s-a ajuns la situația că va fi ales primar cel care va fi votat pur și sumplu de o majoritate. Așa s-a făcut că nenea și-a mobilizat finii, aceștia au venit la vot, a fost ales cu unanimitate de voturi și restul de 3.900 de consăteni mândri și comozi au rămas să-l suporte pe nenea patru ani plini de demnitate.
Dacă mă ambiționez organizez și eu undeva, să zicem în dreptul unui WC public inexistent din București,  o festivitate unde voi acorda titlul de bărbatul anului, o diplomă frumos tipărită, o plachetă de aur făcută la monetărie, unui scaun de bucătărie din dotarea unui prieten de-al meu, din moment ce nu am definit criterii, nu am stabilit un juriu, un mod de votare și nu am primit propuneri cu numele și descrierile faptelor unor bărbați, din care juriul să facă selecția.
Nici nu mă interesează cine este femeia anului 2023, dacă merită sau nu titlul, dacă persoanele i-au acordat titlul nu i-au înmânat și un premiu dublu decât cel oferit de Fundația NOBEL laureaților săi, ca să plesnească masculii planetari de invidie, căci cine dă banul, are și pretenții și pe banii săi face exact ceea ce pohta i-a pohtit.

(21 decembrie 2023)

No comments:

Post a Comment