Tuesday, December 12, 2023

Nelămurirea mea legată de vaccinuri

Văd acum diferiți nene și diferite tanti că se dau cu c-r-l de pământ și se împotrivesc vaccinurilor. Ei sfătuiesc pe părinți să nu-și vaccineze copiii, chiar ei nu se vaccinează. Am cunoscut și o tanti și un nene cu aceeași poziție față de vaccinuri. Eu nu judec pe nimeni. Fiecare face exact ceea ce vrea și-și asumă riscurile pe care și le dorește, căci fiecare are creier, are neuroni și trebuie să-și asume ca ființă bipedă, fără coadă și fără funduleț rozaliu, orice face, orice decizie ia.

Eu am o nelămurire. Și tanti și nenea despre care vorbeam, au fost împotriva vaccinului anti COVID 19, dar i-am văzut cum înghițeau pumni de pastile de toate felurile. Am mari dubii că respectivele pastile sunt ideale, că fac numai și numai bine, că li s-au studiat ca la carte efectele și că producătorii lor sunt bântuiți doar de intenții pure, fără pic de undă comercială. Într-o lume imperfectă, nu văd de ce vaccinurile sunt mai rele decât râia și tot felul de pastile din farmacii sunt medicamentele perfecte, pe care le cumpărăm fără a ne pune miile de întrebări pe care le punem când este vorba de vaccinuri, care la urma urmei, tot doctorii sunt. 

Ideea de a mă vaccina mi-a venit nu neapărat că eu nu aveam întrebări și neliniști față de vaccinuri, dar am văzut prea multe persoane pe care le cunosc și care cumpără pastile de toate felurile și toate culorile, care fac injecții de toate felurile și dacă ele n-au murit, cred că nici eu nu voi muri dacă fac un vaccin, două, nouă sau câte mi-or fi recomandate, căci dacă se înghit pastile după pastile și farmaciile sunt nenumărate pe o stradă, înseamnă că toată lumea râde, cântă și dansează. Mă întreb dacă nu trebuie ca și eu să cât, să râd și să dansez, căci este în trend și se eliberează rețete compensate.



(12 decembrie 2023) 

No comments:

Post a Comment