Tuesday, December 26, 2023

ANTONIA și Adrian VELEA mare show la o cofetărie de la Antantis - Dubai

La o cofetărie din mallul  Atlantic, ANTONIA, Adrian VELEA și copiii lor, iar vânzătoarea făcea tot frlul de ghidușii cu câte un bulgăre de înghețată. La un moment dat a oferit o cupă de carton lui Alex VELEA și vânzătoarea a aruncat bulgărele de înghețată, pe care alex VELEA l-a prins în paharul primit, în aplauzele asistenței. Mi-au dovedit atât Alex VELEA, cât și ANTONIA, dar și copiii lor, că știu să trăiască momentul, că se comportă omenește, că nu sunt prețioși așa cum sunt unele vedete de provincie de la noi, ci se comportă normal, așa cum le stă bine oamenilor care știu să trăiască și să vadă fața frumoasă a vieții. Pe Alex VELEA l-am mai văzut pe la sălile de fitness pe unde mergeam și de fiecare dată, venea, lucra la aparate, se întreținea cu personalul de la sală, își strângeau mâinile și apoi pleca. Alex VELEA este un artist valoros, care nu stă pe un piedestal artificial, într-un glob de cristal. El este cu oamenii, căci cântă pentru ei și numai dacă-i cunoaște foarte bine, va ști să scrie muzica pe placul lor.
Ei sunt așa cum apar și la televizor. Copiii lor sunt vioi, fără fițe, știu să se poarte, căci părinții lor sunt oameni echilibrați, care se înțeleg din priviri. Mi-a plăcut ceea ce am văzut și se vede că VELEA și ANTONIA sunt niște părinți buni și am certitudinea că și copiii lor sunt copii buni.




(26 decembrie 2023)

No comments:

Post a Comment