Friday, December 8, 2023

IOANA și MARIUS au câștigat sezonul al VIII-lea de la showul MIREASA

Îmi aduc aminte că în vremea comunismului circula un banc cu un director mare de combinat industrial care avea de dat un anunț la mica publicitate legat de copilul său, anunț care suna cam așa: Tovarășul director X de la Combinatul Y de pe platforma indistrială Z, are plăcerea să vă anunțe reușita fiului său la examenul de admitere de la facultatea W, care va avea loc peste două săptămâni.
Mă conformez și eu și vă anunț că MARIUS și IOANA este cuplul care a câștigat premiul de 40.000 de euro din sezonul al VIII-lea al showului de televiziune de pe Antena 1a cărui finală va avea loc pe 22 decembrie 2023, prin voturile pe care telespectatorii le vor da atunci. Am aplicat aici niște modele specifice managementului politic, modele pe care le-am mai aplicat și cu alte ocazii și care s-au dovedit a fi valabile. Nu am luat în calcul faptul că MARIUS și IOANA au fost în topuri. Nu am luat în calcul nici ceea ce s-a întâmplat cu parcursul celor doi, ci contextul care definește acest show, dinamica poveștii de iubire a celor doi tineri, prin ceea ce se vede, dar și alte elemente specifice managementului politic, legate de profilele lor și cele ale celorlalți competitori. Nu am mers pe greșelile de strategie ale celorlalți competitori, ci pe comportamentul celor doi tineri și mai ales am ținut cont cum MARIUS o apără pe iubita lui și cum se comportă el ca un îndrăgostit care-și joacă rolul perfect, iar IOANA place ca profil cum se lasă iubită. În plus, contrastele dintre cei doi definesc profilul de cuplu votat. Nu spun mai mult.

(08 decembrie 2023)

No comments:

Post a Comment