Sunday, December 17, 2023

Profesorul universitar Sandu COSTACHE, o mare personalitate în lumea academică

Am avut privilegiul să-l cunosc pe marele profesor universitar Sandu COSTACHE în vremurile grele de dinainte de 1989, dar și după Revoluție și dacă ar fi să-l caracterizez pe acest om, cuvântul care i se potrivește este acela de constructor. Profesorul universitar Sandu COSTACHE pe ce a pus mâna a devenit realitate, caracterul său de constructor a reușit coagularea de echipe performante și realizarea acelei atmosfere de lucru propice dezvoltării structurilor organizatorice, dar și a oamenilor.
Un alt cuvânt care l-a caracterizat pe profesorul Sandu COSTACHE a fost echilibrul, căci indiferent de problemă, cu vocea lui caldă, profesorul Sandu COSTACHE oferea o soluție foarte bună, la care nimeni nu se gândise, pentru că experiența sa vastă în lucru cu oamenii, îi permitea să abordeze frontal fiecare caz în parte și să țină seama de toate aspectele, ceea ce nu era la îndemâna oricui.
Cândva, eram foarte necăjit pentru că trebuia să procedez cum nu aș fi vrut într-o anumită situație. Profesorul Sandu COSTACHE m-a întâlnit pe un hol din clădirea din EMINESCU a Comerțului și doar în câteva cuvinte mi-a dat soluția pe care am și aplicat-o, iar rezultatul a fost magistral. De fiecare dată când l-am întâlnit, doar mi-a zâmbit șiind că avusesem succes. Puțini sunt cei cărora cuvântul OM să li se potrivească atât de bine ca profesorului Sandu COSTACHE.


(17 decembrie 2023)

No comments:

Post a Comment