Sunday, December 24, 2023

Ipoteza cu alegătorii nu greșesc niciodată, se verifică

Am auzit un politician care zicea cândva, că alegătorii nu greșesc niciodată și după foarte mulți ani i-am dat dreptate. Acum, la showul tv MIREASA, când s-au anunțat procentele, mi-am confirmat că într-adevăr, votanții nu greșesc niciodată.
Locul al V-lea a fost ocupat de cuplul LIVIU + BOGDANA cu 2,26% din voturi, căci publicul i-a sancționat pe acești tineri cu grave carențe de comportament, cu mod de a vorbi execrabil, impulsivi și neciopliți, dar care susțin că se iubesc, deși eu îi cred că sunt foarte falși.
Locul al IV-lea a fost ocupat de cuplul ROBERT + BIA, care au fost trași în jos 100% de individa aceea stupidă cu numele bizar de ANINA, care a blestemat-o pe viitoarea noră, lucru, incalificabil, uitând că blestemele aruncate către oamenii nevinovați se întorc spre cel care le-a zis.
Locul al III-lea a fost ocupat de cuplul SERGIU + MADY, care au dominat ca mirii săptămânii mult timp, dar această poziție i s-a urcat la cap lui SERGIU care a devenit obraznic, arogant, imposibil, necioplit și care împreună cu NADIA, mama lui, femeie cu gura mult prea mare, care mi-a furnizat prin felul ei de a fi, explicația plauzibilă de ce bărbatul ei, a alungat-o. Nu mai suporta trăncăneala ei de moară stricată. Ea a dovedit că este în stare să-l facă pe fiul ei să piardă instantaneu cele 40.000 de euro, dar și fiul ei s-a lăsat manipulat aiurea-n tramvai.
Locul al II-lea a fost ocupat de DANIEL + ANA, care de departe a fost cuplul cel mai reușit, care neavând scandaluri și situații critice, nu a făcut ratingul care să-i ducă pe primul loc.
Locul I a fost ocupat de MARIUS + IOANA, care au dovedit că știu ce vor de la viață și de la dragostea lor, iar publicul votant le-a dat girul de cuplu care merită cei 40.000 de euro.
Eu am făcut calcule și în 8 decembrie am conchis că MARIUS + IOANA vor ocupa locul I și am avut dreptate, așa cum am avut dreptate și în alte situații când din calcule au reieșit care sunt învingătorii.

(24 decembrie 2023)

No comments:

Post a Comment