Friday, September 1, 2023

Plăcerea de a constata este cel mai stupid lucru

Avem plăcerea de a constata tot felul ne nereguli. Constatăm că nu se fac autostrăzi. Constatăm că sar șuruburile din podul de la Brăila. Constatăm că stațiile GPL sunt prost amplasate. Constatăm, constatăm și iar constatăm. este cel mai ușor lucru să constați. Greu este să ai o idee. Și mai greu este să implementezi ideea și și mai greu este să faci un lucru bun sau chiar foarte bun, pe care să-l aprecieze lumea.
Văd acum că toată lumea este deșteaptă, că toți știu cum trebuia făcut. Numai că atunci când se luau deciziile, toată lumea era ca struțul cu capul în nisip. 
Eu am o regulă. Nu dau voie nimănui să-și dea cu părerea despre munca pe care eu am făcut-o decât numai dacă cel care vrea să-și dea cu părerea vine și-mi arată că și el a făcut ceva similar cu ceea ce vrea să analizeze. dacă ceea ce el a făcut îmi demonstrază că este mai bun, iar eu ceea ce am făcut este mai prost, voi accepta această realitate și voi recunoaște în fața tuturor că în fața mea eu am pe unul mai bun ca mine. Nu voi accepta niciodată ca orice troglodit să vină și să mă arate cu degetul că ceea ce eu am făcut nu este bine, dacă el nu-mi arată că a făcut ceva similar și nu vine cu soluția care este mai bună decât ceea ce eu am făcut. Să ne uităm la jurnaliștii care-i critică pe toți și le bagă pumnul în gură la invitați, dacă au o părere diferită decât prostia comandată pe care ei o vehiculează. Ei nu au realizat nimic și-și arogă dreptul chiar dacă sunt agramați, să analizeze munca altora, căci ei se consideră deasupra tuturor. În realitate sunt doar niște mercenari, care pentru doi arginți și-ar vinde-o și pe mămicuța lor.



(01 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment