Saturday, September 9, 2023

Un calcul tâmpit

Azi a apărut pe sticlă un nene care a început să spună numai și numai tâmpenii. UE ne-a tăiat din fondurile nerambursabile o sumă importantă, să zicem X, undeva de nivelul miliardelor de euro că nu ne-am ținut de cuvând așa cum ne-am angajat prin PNRR. Nenea a spus că nu este nicio problemă, căci investițiile se vor realiza cu bani împrumutați cu dobândă mică de la Banca Europeană de Investiții. Nenea acesta este un idiot din moment ce spune o astfel de tâmpenie, căci chiar dacă dobânda este de 1% prin absurd, la un miliard de euro, trebuie să plătim o dobândă anuală de  10 milioane de euro, pe lângă banii împrumutați, de parcă chiar am fi niște nababi care ne permitem să aruncăm cu milioanele de euro pe fereastră. În loc să ne vedem de treabă și să facem ce ne-am angajat, ne mocirlim aiurea și plătim cât nu face, mai ales că anual țara noastră alimentează UE cu câteva miliarde de euro care sunt bani nerambursabili ce li se cuvin celor care se țin de cuvânt și fac ceea ce-și propun, în timp ce noi ne credem deștepți și credem că-i fentăm pe toți. Când vine momentul adevărului, pierdem bani nerambursabili și mai spunem și alte bazaconii crezând că suntem buricul pământului, pe când în realitate suntem exact ceea ce am fost și mai rău decât atât.



(09 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment