Sunday, September 10, 2023

Cosette CHICHIRĂU își face partid

Îmi aduc aminte câ în vremea comunistă discutam cu un prieten și acesta mi-a zis:
- Măi, Ioane, tu nu ai nume politic!  Dacă te numeai IONESCU, POPESCU, GEORGESCU, era altceva...
Am băgat la cap și eu acest lucru și m-am convins că ILIESCU, CONSTANTINESCU, BĂSESCU erau cu adevărat nume politice. Când în seara aceasta am văzut-o la televizor pe Cosette CHICHIRĂU mi-am adus aminte de ceea ce mi-a zis prietenul meu și dacă numele de CHICHIRĂU este nume politic, numele de Cosette nu este deloc nume politic. Dacă s-ar fi numit Gherghina CHICHIRĂU sau Maria CHICHIRĂU sau Elena CHICHIRĂU sau Didina CHICHIRĂU ar fi fost ce ar fi fost, dar cu Cosette treaba nu stă bine deloc.
Am aflat că această zgomotoasă în vremurile ei de glorie pe când era în parlament Cosette CHICHIRĂU nu s-a remarcat decât prin chestii de doi bani, nu prin idei, nu prin acțiuni de anvergură, nu prin discursuri memorabile, nu prin gesturi umanitare. Chiar și în zilele noastre Cosette CHICHIRĂU a apărut la televizor dând buzna în biroul primarului de Iași.
Am aflat că Cosette CHICHIRĂU vrea să-și facă partid. Așa este când pisica se uită în oglindă și se vede leu, crede că este în stare să facă partid, crezând că lumea o va vota. Cosette CHICHIRĂU nu are verb. Cosette CHICHIRĂU nu are anvergură. Cosette CHICHIRĂU nu are idei constructive. Cosette CHICHIRĂU nu are realizări memorabile. Cosette CHICHIRĂU nu a venit cu o lege a ei în parlament. Deci șansele lui Cosette CHICHIRĂU de a reuși în politică de pe poziție de lider sunt nule, iar motivația de azi despre noua ei politică este exact aceeași pe care o aveau liderii partidului de unde a plecat, lideri care mi-au arătat că sunt imaturi, ignoranți, că nu au nicio legătură cu noua politică, cu noile principii, cu ceea ce a avut inițial USR, din moment ce nu au zguduit scena politică și poporul i-a făcut să-și ia tălpășița că sunt mincinoși, superficiali, somnolenți, ineficienți și demagogi. Eu am simțit cea mai mare dezamăgire că mă așteptam să spulbere PSD și PNL, prin reformele lor sprijiniți de popor, dar s-au dovedit a fi doar vorbe, vorbe, vorbe, adică nici măcar un foc de paie.



(10 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment