Monday, September 11, 2023

Știm oare să ne privim în oglindă?

Răspunsul este: categoric, nu!
Dacă am ști să ne privim în oglindă, am vedea că nu semănăm nici cu Alain DELON, nici cu Brad PITT, nici cu Gerard BUTLER, nici cu Arnold SCHWARZENEGGER, ci suntem noi, descendenții dacilor liberi din munții și din câmpiile spațiului mioritic, cu bune și cu rele.
Dacă am ști să ne privim în oglindă ne-am da seama că sunt alții și mai frumoși și mai măreți și mai deștepți decât noi, care ne-au luat-o înainte din foarte multe puncte de vedere și primul dintre aceste puncte de vedere este nivelul de trai.
Dacă am ști să ne privim în oglindă, am spune lucrurilor pe nume și am fi în stare să luăm un moment pe care eu îl numesc T0, moment de la care să fim altfel, să ne comportăm altfel și să devenim ceea ce cu toții ne dorim, adică oameni de onoare, cu coloană vertebrală, bărbați adevărați, care dacă spun o vorbă, vorba rămâne vorbă și faptele devin fapte, fără justificări și mai ales fără aberații.
Dacă am ști să ne privim în oglindă, am strânge din dinți și am schimba constituția, punând în articolele ei lucruri adevărate legate de onoarea și cinstea poporului nostru și dacă aș pune că toți suntem egali, egalitatea să fie în fața constituție și nu în fața legilor, care legi dacă sunt strâmbe, dar sunt votate, generează inechități flagrante între cetățeni, iar efectele se văd mai ales când criminalii sunt cei care în numele legii, își dau pedepse sub forma unor privilegii de neanulat de către ei înșiși.


(12 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment