Monday, September 18, 2023

Sunt sălile de teatru pline?

Îmi amintesc cu nostalgie de vremurile în care scriitorul Dinu SĂRARU era director de teatru și gestiona un repertoriu deosebit cu actori deosebiți și aici mă gândesc la piesa TAKE, IANKE și CADÎR de Victor Ion POPA, în regia luio Grigore GONȚA, având următoarea distribuție:
IANKE - Radu BELIGAN
CADÎR - Gheorghe DINICĂ
TAKE - Marin MORARU
SAFTA - Silvia NĂSTASE
IONEL - Mihai CĂLIN
ANA - Monica DAVIDESCU
ILIE - Valentin URITESCU
Ca să ajung să văd acest spectacol am urmărit casa de bilete a Teatrului Național câteva săptămâni și am reușit să iau niște bilete destul de bune, dar nu pe cele mai bune. Spectacolul a fost magnific, drept care l-am mai văzut încă o dată. De fiecare dată sala era arhiplină și publicul era unul deosebit, căci nu a sunat niciodată un telefon mobil în timpul reprezentației și niciun vecin spectator nu a vorbit la telefon, așa cum s-a întîmplat de fiecare dată.
Am mai fost la niște spectacole de teatru și am avut surpriza să văd că sala era plină. Mă refer la spectacole de la Teatrul BULANDRA. În rest, doar din auzite am aflat că sălile sunt destul de ocupate la spectacole, căci lumea vrea să se simtă bine. Deci răspunsul la întrebarea dacă sălile de teatru sunt pline, răspunsul este: DA, SĂLILE DE TREATRU SUNT PLINE!

(18 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment