Tuesday, September 19, 2023

Lumea este prea ocupată să facă o afacere...

Fiind pensionar, mi-am permis luxul să realizez câte ceva fără să mâ gândesc la a-mi maximiza eficiența personală și de aceea ma scris pe blog tot felul de articole de am ajuns în câțiva ani, mai precis în șapte ani la 12.598 de bucăți. Cândva mi-a venit ideea de a realiza niște interviuri și din 100 de propuneri, am realizat undeva 30 de interviuri, adică foarte puține, pentru că persoanele pe care mi-am propus să le invervievez și care și-au dat acceptul, vreo 70 la număr nu mi-au răspuns, unele dintre acele persoane, ale căror nume nu le voi scrie aici, au promis și cândva eu m-am purtat exemplar față de ele.
Este adevărat că eu nu sunt un nume în jurnalismul de c-c-t care vântură tot felul de imagini false, iar articolele mele nu conțin nimic de scandal, nimic exagerat, ci pun accent pe elementul valoric și mulți oameni probabil doresc altceva, decât doresc și eu.
Lumea este preocupată să facă o afacere, iar eu am alt obiectiv, acela de a oferi o imagine completă și corectă despre o anumită temă, despre o anumită persoană și nimic altceva. Nu mi-am propus să obțin câștiguri din scrisul acesta, căci nici pe când eram în câmpul muncii nu câștigam din scris, căci pe plaiurile mioritice din scris nu se face avere și nici de trăit nu se trăiește cinstit din scris.

(19 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment