Saturday, September 9, 2023

Ovidiu COZMA este un culturist remarcabil

Rar se întâmplă să ai în lumea culturiștilor prieteni pe FACEBOOK cu care să discuți și care să răspundă prompt la rugămințile tale de ins care vrei să cunoști detalii din munca lor, care nu este deloc o muncă ușoară. Culturistul Ovidiu COZMA este acel culturist cu care se discută lejer din prima și răspunde rugăminților direct și la obiect, fără a face pe interesantul, prețiosul sau distantul. Eu am scris un articol despre culturistul Ovidiu COZMA în 02 august 2018 pentru că sportivul m-a ajutat cu toate datele necesare.
I-am urmărit activitatea competițională foarte bogată și am dedus că Ovidiu COZMA este un culturist remarcabil din toate punctele de vedere.
Ovidiu COZMA știe să se antreneze.
Ovidiu COZMA ajunge la forma maximă exact atunci când trebuie.
Ovidiu COZMA își pregătește evoluțiile în competiții cu deosebită atenție.
Ovidiu COZMA are apariții de excepție în competiții.
Ovidiu COZMA știe să construiască exercițiul liber și alege cel mai potrivit fundal muzical.
Am urmărit și acum la Campionatul Național de Fitness și Culturism evoluția lui Ovidiu COZMA și prezint aici câteva din capturile pe care le-am realizat la mine pe calculator, pentru a se vedea că acesta și-a meritat pe deplin locul pe podiumul concursului, devenind vicecampion național.



























Îmi aduc aminte că acum mulți ani am văzut la o sală de forță un antrenor personal care explica în cuvinte elevului său cum trebuie să facă exercițiul. După cum arăta antrenorul, nu prea lucrase la viața lui. Bietul elev nu prea executa corect și discuțiile continuau. Cu un alt prilej, am văzut un antrenor personal care era numai mușchi, care lucra cot la cot cu elevul său și ori de câte ori dorea să-l învețe ceva pe elv, vorbea puțin, dar exemplifica el însuși practic ceea ce trebuia să facă elevul și elevul trecea repede la execuții, fără să fie nevoie de multe vorbe. Am scris despre aceste lucruri pentru că sportivul Ovidiu COZMA când merge la sală, el are toate elementele pentru a face exemplificări practice, căci el nu vorbește și nu face din auzite, ci din propria experiență, căci pe Ovidiu COZMA l-au validat nenumăratele competiții la care a participat și s-a întors cu medalii, cu cupe și cu titluri.


(10 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment