Tuesday, September 12, 2023

Am mai zis-o: terminați cu șușele!

Am zis că:
- Festivalul ENESCU trebuia să dureze cel mult 10 zile,
- Festivalul ENESCU trebuia să aivă pe afișe pe cei mai mari artiști ai momentului,
- Festivalul ENESCU trebuia să nu se lungească asemeni zamei de varză.
În 10 septembrie 2023 a avut loc la Sala Palatului un concert al Orchestrei Filarmonica din Viena dirijată de JAKUB HRŮŠA, din care am urmărit câteva fragmente pentru că nu cad pe spate pentru ceea ce era anunțat în program și mai ales pentru că sala nu era arhiplină, așa cum se vede în pozele pe care le-am făcut de pe ecranul televizorului.
Am avut impresia că festivalul nu este făcut pentru public, ci pentru organizatorii care nu se gândesc o clipă la publi, din moment ce festivalul se face cu banii de la buget și nimeni nu are nicio responsabilitate. Normal ar fi ca organizatorii să meargă la o bancă să împrumute bani, să organizeze, să taie bilete și la final să tragă linie. dacă ies pe plus este OK și ei au profit de care trebuie să se bucure, iar dacă ies pe minus, să scoată banul din buzunar că incompetența costă.




Mai este o hibă. Nici sala palatului nu are o acustică excepțională, iar echipamentele de sonorizare care au preluat concertul erau jalnice, din moment ce orchestra se auzea ca la un spectacol dintr-o comună uitată de Dumnezeu, unde se organizează Zilele Comunei XXL:



(12 septembrie 2023)
 

No comments:

Post a Comment