Saturday, September 23, 2023

Doctoranzii mei

Dumnezeu a vrut ca eu să am norocul să colaborez cu tineri deosebit de valoroși în stagii doctorale, finalizate cu susținerea tezelor de doctorat.
Mi-a propus să fac o retrospectivă a activității mele de conducător științific de doctorat, adică să scriu despre fiecare doctorand în parte câteva cuvinte, pentru a se înțelege mai bine cum a decurs munca mea de conducător științific, când cei cu care am colaborat au fost tineri care s-au dovedit a fi profesioniști adevărați și care după ce au finalizat stagiile doctorale, au avut realizări dintre cele mai speciale în meseriile pe care le-au practicat aici sau în altă parte, dar tot în zona informaticii.
Doctoranzii mei s-au numit:
Cristian AMANCEI
Paula APREUTESEI
Romulus ARHIRE
Cătălin BOJA
Sergiu CAPISIZU
Cristian CIUREA
Sergiu COMAN
Liviu COTFAS
Marian CRISTESCU
Mihai DESPA
Cristian DIACONU
Carmen DOGARU
Mihai DOINEA
Eugen DUMITRAȘCU
Nicolae ENESCU
Gabriel GARAIS
Eduard HERȚELIU
Clotaire INGAUTA
Traian IONESCU
Daniel MILODIN
Gheorghe NOȘCA
Gheorghe OGRINJA
Dragoș PALAGHIȚA
Sorin PAVEL
Otilia PÎRLOG
Paul POCATILU
Marius POPA
Iulian RĂDULESCU
Andrei SANDU
Leonard SĂCUIU
Cătălin SBORA
Alexandru SMEUREANU
Emilia STANCIU
CătălinTĂNASIE
Laurențiu TEODORESCU
Cristian TOMA
Cosmin TOMOZEI
Daniel VERNIȘ
Marius VETRICI
BOGDAN VINTILĂ
Adrian VIȘOIU
Alin ZAMFIROIU
Eu am niște criterii de a-i alege pe cei cu care am colaborat, privindu-i și după cum ne strângeam mâinile la salut. După ce aveam cele două evenimente, știam dacă voi colabora bine sau nu cu persoana cu care am discutat. La mine a contat ca omul să fie punctual, eficient și să dovedească faptul că știe meserie.

(23 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment