Saturday, September 16, 2023

Ce mai face USR?

USR, ca orice partid pisică, își imagina că este leu privindu-se în oglindă, fără a avea un management bun, a procedat la o serie de mișcări, care l-au dus la periferia vieții politice românești. Fiind format din tineri, mi-am pus mari speranțe în partidul USR, mai ales că se anunța că vine să facă un altfel de politică. Mă așteptam că acei tineri vor veni cu legi perfecte, care să-i lase fără replică pe boșorogii politicii mioritice, că vor aduce în parlament și în consiliile din primării propuneri care vor primi unanimitatea consilierilor indiferent de culoarea politică, datorită substanței și oportunității pe care acele propuneri le conțineau.
În realitate politicienii USR spre dezamăgirea mea, s-au dovedit zgomotoși, ineficienți, somnolenți, diletanți, empiriști, amorfi, limitați, simpliști și incoerenți. De fiecare dată când vorbeau că ei vor să facă reforme, dar niciodată nu au explicat ce conțineau acele reforme, mă gândeam la ministreasa de la comerț din vremea lui CEAUȘESCU, pe care am văzut-o în Piața Amzei zicând:
- Decid. Decid. Decid.
Dar nu spunea ce decide și nici despre ce era vorba în propoziție. Așa și USR-iștii, reformau, reformau, dar nici ei nu știau nici ce reformează și nici cum reformează, dar se lamentau că nu sunt lăsați să reformeze.
Mie a început să nu-mi miroase a bine cu USR când a fost dat jos Nicușor DAN și a venit Dan BARNA, când BARNA a candidat la prezidențiale, când a devenit președinte Dacian CIOLOȘ care a eșuat în a forma guvern și a plecat la Bruxelles, ca locul lui să fie luat de Cătălin DRULĂ. Erau mișcări tipic dâmbovițene, bizare, lascive, sulfuroase, improvizate, scremute, zăngănite, incoerente și onctuoase.
Dacă cineva mi-ar pune întrebarea ce mai face USR, chiar aș fi încurcat să răspund, căci deși Cătălin DRULĂ e un tip deștept școlit în afară, nu apare cu nimic special în spațiul public, pentru a mă lăsa cu gura mult mai căscată decât la dentist. El a fost școlit în afară și dacă chiar a fost școlit pe bune, avea suficient de multe de zis la legile caricaturale ale educației, căci Clotilde și bărbatu-său MOROIANU, au diplome de la niște universități de top de unde lumina era mult mai puternică pentru Dâmbovița unde lichidele se măsoară cu decalitrul. Nu mai e mult până la alegeri și aștept un USR mult mai deștept, mult mai revigorat să revină în forță pe scena politică pentru a sparge tiparele anchilozate de cei doi mamuți de ghips și să explice reformele pe care ei le doresc a le implementa și dacă vor fi convingător, vor avea lângă ei poporul care s-a plictisit de lâncezeală și de lozinci aptrotarde și gâjâite, golite  de conținut.
Ideea de conducere bicefală este păguboasă și Dan BARNA trebuie să rămână în fundal, ca o umbră.

(16 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment