Friday, September 1, 2023

Sar șuruburile din pod, precum cifrele din cod

Filmulețul cu mânuța aceea care scoate șuruburile din podul de la Brăila nu mă miră câtuși de puțin. Eram mirat dacă podul era o construcție perfectă, realizată de niște inși care nu se pricep la nimic. În țara unde DOREL este multiplicat în sute de mii de exemplare, faptul că au existat niște DOREI care au făcut niște găuri și au introdus niște șuruburi de dragul de a le introduce, fără a le strânge cu piulițe, deja nu mă mai miră. Este în firea lucrurilor, ca totul să meargă anapoda.
Am văzut pod cu mult mai jos decât ar fi trecut o locomotivă sub el.
Am văzut un stâlp în mijlocul drumului.
Am văzut un primar pictat lângă BRÂNCOVEANU.
Am văzut macara uittată într-un bloc.
Acum sunt imun și să-l ascult pe GRINDEANU spunând că nu este nimic periculos prin faptul că șuruburile acelea nu erau strânse. Nu mă întreb de ce au mai fost puse dacă cu ele sau fără ele tot aia este, dar fracturile de logică ale tipului care s-a sechestrat în clădirea guvernului legat de fotoliul de premier nu mă mai miră deloc, mai ales că tipul are niște grimase care vorbesc de la sine despre minusurile lui.




(02 septembrie 2023)

No comments:

Post a Comment