Observ că televiziunile o prezintă pe senatoarea ȘOȘOACĂ în locuri foarte diferite. După crimele oribile de la Onești mai apar ceva elemente legate de crimele de la Caracal și apoi se revine la politică și acolo senatoarea ȘOȘOACĂ are locul ei.
În opinia mea, în curând subiectul ȘOȘOACĂ va fi epuizat pentru că de la intrarea în parlament nu am văzut schimbări:
- de discurs,
- de tematică,
- de atitudine,
- de tonalitate,
- de vocabular.
În acest context repetitivitatea este contraproductivă în media, unde o știre oricât de grozavă este are o durată de viață de 5-8 zile. Înseamnă că la 5-8 zile senatoarea ȘOȘOACĂ trebuie să vină cu ceva noi măcar în unul din cele 5 elemente înșirate de mine. A avut teme diferite: masca, moaște, spital, mineri, amenințări primite, confruntări cu ministrul. Tonalitatea este aceeași atât în platourile televiziunilor cât și în teren. Vocabularul este specific avocatului de la bară, cu debit verbal accelerat și claritatea exprimării, folosind cuvinte accesibile. Atitudinea senatoarei ȘOȘOACĂ este neschimbată, ceea ce e un lucru bun. Discursul său este de nestăvilit, ceea ce nu prea lasă loc altora să intervină. Senatoarea ȘOȘOACĂ este ea însăși o instituție și multe partide și-ar dori personalități așa de bine conturate. Unii lider s-ar simți chiar sufocați să stea în prejma unor personalități de o asemenea anvergură. Totul este acum dacă senatoarea ȘOȘOACĂ are consilieri de imagine și de strategie, care să o dirijeze să rămână în actualitate. În caz contrare, vor apare elemente de uzură, care în media presupun reinventarea personajului, lucru greu.
(07 martie 2021)
No comments:
Post a Comment