Saturday, January 4, 2020

Am fost contemporan cu Maria CALLAS

Am acasa CD-uri cu inregistrari ale sopranei Maria CALLAS.
Am citi o carte despre Maria CALLAS.
M-am minunat cand am vazut la muzeul de la Met o fotografie cu autograf al Mariei CALLAS.
Am vazut filme despre Maria CALLAS.
Vad clipuri pe youtube cu Maria CALLAS.
Maria CALLAS este o voce.
Maria CALLAS este o interpreta.
Maria CALLAS este un mit.
Cand am fost in Grecia si am discutat cu un profesor despre Maria CALLAS si i-am zis ca la origini este grecoaica, s-a minunat. Cand am cautat pe Internet Casta diva in interpretarea lui Maria CALLAS si a ascultat-o s-a minunat.
Imi aduc aminte cum copil fiind ascultam la radio transmisiuni in direct de la Opera Slala din Milano, unde de cateva ori am ascultat-o pe Maria CALLAS interpretand roluri cu totul deosebit decat alte soprane. De atunci mi-a ramas pasiunea pentru opera.

(05 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment