Saturday, January 4, 2020

Am fost contemporan cu Jean MARAIS

Jean MARAIS era un actor francez, frumos, destept si taletat dupa care lesinau femeile. El a turnat un film si in Romania, este vorba despre filmul Sapte barbati si o strengarita, in anul 1967, unde aparea si actorul roman Florin PIERSIC. ASm vazut filmul la vremea aceea, dar nu0-mi mai amintesc chiar nimic despre el, caci in acele vremuri erau alte filme cu mult mai bune, mai suculente si cu actiune de neuitat. 
El a jucat in fime nenumarate cu actrite misto si mi-a placut Taifun la Nagasachi din 1957 cam static, Frumoasa si bestia din 1946 pe care nu l-am inteles, Contele de Monte Cristo din 1954 foarte frumos lucrat, Austerlitz din 1960 unde am vazut-o pe Elvire POPESCO, Capitanul FRACASSE, film de capa si spada, superproductie adevarata, Miracolul lupilor, cand am fugit toata clasa de la o lectie de limba rusa, Misterele Parisuliui, Omul cu masca de fier dar si Fantomas. Aici sunt filmele pe care le-am vazut si pe unele chiar le-am rasvazut, ca subiectele lor imi placeau terebil. In plus, jucau in acele filme si actrite super-frumoase. Cam batran, Jean MARAIS s-a apucat sa vorbeasca despre ce si cum, desi fusese insurat cu Mila PARELY si inca era un actor de mare succes, dar era la moda in acea vreme sa voerbeasca si despre cat de diferit era el in viata privata.
Multe femei nu intelegeau cum un barbat asa de bine este in acea situatie, dar ceva mai tarziu aveau ele sa priceapa ca George MICHAEL, Ricky MARTIN tot cam in aceeasi situatie se aflau, dar lumea se schimbase intre timp.


(05 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment