Saturday, January 4, 2020

Am fost contemporan cu Helmut KOHL

Despre Helmut KOHL am sa scriu mirarea pe care a avut-o in fata unei multimi cand trebuia sa raspunda cum s-a produs reunificarea Germaniei. Desi contributia lui a fost capitala si reunificarea nu s-a produs oricum, ci intr-un mod cu totul pragmatic, la schimb cum bine zicea colegul meu MARX, caci Valerica ZGONEA fusese coleg cu Mihai VITEAZUL,  in cartea sa Capitalul, B-M-B.
Mi s-a parut o lipsa crasa de stil managerial cum s-a gestionat scoaterea lui Helmut KOHL din politica si marginalizarea lui, desi eu zic ca el este taticul si mamica reunificarii Germaniei, dar asa se intampla cu fiii nerecunoscatori, isimlovesc si pe taticul si pe mamica in moalele capului.
S-a incercat o reparatie, ducandu-i-se sicriul la Brussels pentru cateva ore, dar totul a fost prea tarziu. 
Helmut KOHL a fost cancelar o lunga perioada de timp, in intervalul 1982-1998, caci numai asa se face o treaba serioasa, nu cu limitarea numarului de mandate sau cu fortarea de a fi reales doar pentru a conserva privilegii, lucruri ce se petrec in tarile de mana a treia sau a spatea printre care ne numaram si noi, caci binele poporului nu intereseaza pe niciun conducator din spatiul mioritic, ci doar sa-i fie lui bine, traba care in Germania ar fi sanctionata instantaneu.

(05 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment