Sunday, January 5, 2020

Am fost contemporan cu Nicu CEAUSESCU

Lui Nicu CEAUSESCU i se zicea printisorul, pentru ca taticutul sau si mamicuta sa ii si asigurasera succesiunea la tron, pregatindu-l sa fie inscaunat candva. Acest candva a fost amanat mult prea mult, caci daca prin 1984 sau prin 1987 el ar fi devenit prin vointa parintilor lui secretar general al PCR si presedinte de republica, lucrurile ar fi stat altcumva.
Au circulat si circula tot felul de legende in legatura cu Nicu CEAUSESCU, cum ca era:
- generos,
- saritor,
- bun,
- intreprinzator,
- liber in gandire,
- destept,
- modest,
- respectuos.
Nu stiu cum era si nici nu am cum sa dau crezare la tot ceea ce se spune, caci fiecare are dreptul sa vorbeasca cum vrea. Stiu numai ca el a avut functii extraordinar de importante in plan politic si de acolo s-a manifestat in nota impusa de partid, caci daca fluiera in biserica, taticutul lui sau mamicuta lui ar fi dat cu el de pamant un-doi.
Marturiile avocatei Paula ISACOB sunt interesante, dar cred ca au o nota de idilism, caci Nicu CEAUSESCU era el un dragut, dar de pe pozitia de fiu de presedinte, trebuie sa fi avut el si parti mai intunecate, mai ales in zona femeilor, desi soprana care s-a dus dupa el la Sibiu in zilele Revolutiei din Decembrie a vorbit numai la superlativ despre el. N-am dat crezare tuturor celor spuse, cum nu l-am crezut nici pe gunoiul care -a palmuit in studioul 4 sau criminalilor care l-au injunghiat. Mi s-a facut mila de Nicu CEAUSESCU cand am vazut mascarada de proces la care a fost supus, mascarada care incepuse cu ANTONESCU, continuase cu taticutul lui si cu mamicuta lui si avea sa se prelungeasca cu zanganitul de catuse la justitia televizata a anilor de dupa 2.000.

(06 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment