Saturday, January 4, 2020

Am fost contemporan cu Radu CAMPEANU

Liberalul Radu CAMPEANU a incercat sa faca un partid mare din Partidul National Liberal, dar nu a reusit. A reusit fuziunea PNL-PDL sa faca un partid cu Klaus IOHANNIS presedinte, un PNL mare si pouternic, ajuns, iata, in noiembrie la guvernare, cu pretentii de a ramane 1.000 de ani, mai stiu eu cine s-a mai gandit la un imperiu de 1.000 de ani.
Mie nu-mi placea vocea lui Radu CAMPEANU de la emisiunile de la Europa Libera, iar cand a aparut la Bucuresti dupa Revolutie, chiar merita intrebarea:
- Dumneata, Radu CAMPEANU ai mancat salam cu soia cu noi?
Nici ca prezenta nu-mi placea Radu CAMPEANU pentru ca avea sprancenele vopsite si mie nu-mi placea sa vad barbati cu parul vopsit si nici cu sprancenele vopsite sau date cu creionul dermatograf.
Ceea ce m-a frapat la Radu CAMPEANU a fost ideea nastrusnica pe care a lansat-o ca Regele MIHAI intaiul sa candideze la prezidentialele din 1992. Era cantecul de lebada al lui Radu CAMPEANU la sefia partidului caci o instabilitate mai mare ca aceea din perioada in care el a fost presedinte chiar nu s-a pomenit. Faptul ca PNL nu a trecut pragul electoral la alegerile din 1992 a dus la inlaturarea lui Radu CAMPEANU din fruntea partidului. Mai sunt si alti liberali care se vad lei cand se uita in oglinda, ei fiind in realitate pisici. Europarlamentarele din 2019 au repetat scena de acum 27 de ani, caci 3 la puterea a treia fac 27.


(05 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment