Tuesday, January 21, 2020

Ministreasa torționară

Nu mă miră câtuși de puțin că o ministreasă face gafa secolului, intrând peste un cadru didactic în oră, fără să se anunțe. Am fost cadru didactic 42 de ani și am întâlnit și eu idioți cât cuprinde. Eram asistent universitar și un politruc de la municipiul de partid a intrat peste mine la un seminar să mă verifice dacă lucrez cu semigrupă sau cu toată grupa. L-am dat afară pe obraznic și chiar dacă am fost pus la zid de niște șefi de c-c-t, mi-am păstrat demnitatea.
fenomenul Pitești din închisorile comuniste a fost generat nu prin comanda de la un centru, ci prin caracterul mizerabil al unor primitivi, lăsați să-și facă de cap. Unuia dacă-i spui să dea un pumn unui nefericit, el îi dă trei pumni. Numai așa se explică sadismul crimelor din ultimii ani, căci forța brută are la bază plăcerea de a vedea victima zbătându-se în neputință. Este exact ceea ce am văzut zilele trecute de la o ministreasă torționară care a făcut ceea ce nu se face, dar a fost încurajată și de lpsa de deontologie a jurnaliștilor și cameramanilor care trebuiau s-o tragă de gulef zicându-i:
- Femeie, potolește-te, căci ceea ce faci este o crimă!
Torționara a făcut ceea ce ea are în sânge, adică o atrocitate. Există gunoaie de așa-ziși dascăli care când devin și ei ceva, nefiind de calibru, caută să deverseze toate micimile într-un timp foarte scurt. Eram la o practică la nazarcea când un politruc idiot, cu funcție de lector fără doctorat, a măturat cu un conferențiar. Mi-a fost milă de conferențiar, dar el trebuia să se apere în primul rând. Noi avem proverbul cu sabia care nu taie capul plecat. De aceea a și măturat nefericitul lector cu conferențiarul. Cândva un tip cu cohones uriașe credea el, a încercat să se dea la mine în fata studenților, tot așa într-o bază de practică. M-a enervat insul și i-am zis:
- Băi, p-l-c- tu aster să i le spui muiterij tale, nu mie! Marș!
Nici mie nu-mi venea să cred că sunt în stare să zic așa ceva, dar eu am crescut într-o mahala, unde în loc de bună dimineața, oamenii se saluau cu înjurături dintre cele mai colorate.
tare aș vrea să văd foaia matricolă a torționarei și sunt sigur că nu fac infarct dacă are media generală 10 la studiile de licență și la masterat, iar dacă la doctorat are magna cum laudae, o asigur că nu voi scoate zgomote.

(21 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment