Sunday, January 5, 2020

Am fost contemporan cu Cornel TARHOACA

Prima data mi-a vorbit despre Cornel TARHOACA profesorul Ion CAPANU, cel care l-a descris ca fiind cu adevarat studentul de 10. Am avut ocazia sa-l intalnesc si eu pe tanarul Cornel TARHOACA si spusele profesorului Ion CAPANU s-au adeverit de la primele vorbe pe care mi le-a zis Cornel TARHOACA.
Am aflat ca dupa terminarea facultatii, Cornel TARHOACA a devenit cadru didactic in Catedra de Economie Politica. Il mai intalneam cu diferite ocazii si evolutia sa era de exceptie. In catedra castigase notorietatea care i se cuvenea.
El a lucrat si la BNR si a scris multe lucrari in colaborare cu Lucian CROITORU. Trebuie sa spun ca ori de cate ori ii intalneam pe profesorii SUCIU si HUIDUMAC ii intrebam despre extraordinarul Cornel TARHOACA. La un moment dat mi-au spus un lucru pe care am crezut ca nu-l aud bine. Dar adevarul acela era. Economistul de geniou Cornel TARHOACA ne parasise si era foarte, foarte tanar.


(06 ianuarie 2020)

No comments:

Post a Comment