Thursday, May 4, 2017

Maria Cozma așa te porți cu copiii de la clasa ta?

Televiziunile au arătat azi 04 mai 2017 cum o învățătoare bătea de zor doi copii de clasa a treia. Nicio televiziune nu a spus cine era torționara și care este școala unde se produceau odioasele tratamente. Eu am vizitat lagărele de concentrare de la Auschwitz-Birkenau, Dachau și Bukenvald și filmele văzute cu femeile naziste care maltratau deținuții subnutriți mi-au reînviat în memorie. De pe Internet am aflat că torționara are un nume, Maria Cozma și că lagărul este școala Alexandru Vlahuță din Iași.
În mod public acuz televiziunile de împrăștiere de știri incompolete, pentru că niciuna dintre ele nu a făcut altceva decât să prezinte filmulețul, fără a spune cine era torționarea și locul unde se produceau acele acte de maximă brutalitate. N-am auzit ca directoarea să fi avut o poziție, n-am auzit ca inspectoratul școlar să fi luat atitudine. Legislația este prea blândă cu torționarii, iar pedepsirea după 50 de ani a torționarilor Alexandru Vişinescu şi Ioan Ficior, reprezintă un act de dreptate, dar mult prea târziu făcut. Trebuie reintroduse pedepsele în regim de urgență, cu durată fixă. Există dovada. Deci, ar trebui să existe un articol de cod penal care să spună 10 ani pușcărie grea pentru cine maltratează un copil sub 11 ani, iar judecata trebuie să dureze 2 ore cel mult, fără recurs, fără posibilitatea de retragere a plângerii. Să se termine pentru o dată pentru totdeauna bătaia elevilor din clasele mici de către învățători!
(04 mai 2017)

No comments:

Post a Comment