Inaugurarea a făcut-o Elena UDREA cu aiureala ei de frunză de 900.000 euro sau dolari, dar tot mult a costat cidățenia aia care nici măcar originală nu este. Cum e rost de furat fără muncă, s-a trecut la altceva, adică la nivel mai mic: logo de oraș. Startul l-a dat Gabriela VRÂNCEANU FIREA cu logo pentru București. A fost un fiasco, cu un plagiat stupid, aiuritor, evident și de necontestat. Epidemia s-a declanșat și încă pe bani foarte-foarte mulți. O mâzgăleală care se face în două ore de către un designer valoros, a ajuns să coste între 60.000 lei și 120.000 lei. Hoție pe față. Nu-i bai că e din banul public. Mă așteptam ca hoții să fie un pic mai inventivi, nu atât de siniștrii. Și localitățile falimentare găsesc bani pentru logo, chiar dacă au apa caldă întreruptă. Hoția și prostia n-au limite pe plaiurile noastre cele mioritice. La centrele de turism din comune se alătură în curând și logo=urile comunelor, ca ridicolul să atingă cote apoteotice, nu? Nebunia logo-urilor a cuprins plaiurile mioritice. Fără un logo scump, mă apucă sughițul și transpir. O fi auzit cineva de Socola, Săpoca, Drăgoești și Voila?
(24 mai 2017)
No comments:
Post a Comment