Am mers prin nenumărate orașe de la noi și de fiecare dată am stat la hotel și niciodată nu mi s-a întâmplat să găsesc o cameră impecabilă să zic: e de nota 10! De fiecare dată am găsit ceva care mi-a sărit în ochi și despre acestea, pe care eu le numesc nasolii voi scrie, doar enumerându-le, deși știu la cel hotel mi s-a întâmplat și câte stele avea hotelul. Lucrurile rele rămân și nu se șterg cu unacu două.
Nasolelile identificate de mine până acum sunt:
- lenjerie ruptă;
- lenjerie mototo lită;
- lenjerie nespălată;
- lenjerie izinită;
- lenjerie pătată;
- lenjerie gofrată să nu se vadă că e murdară;
- cuvertură pătată;
- cuvertură arsă cu țigara;
- mochetă desprinsă;
- mochetă foarte uzată;
- mochetă pătată;
- mobilă dezmembrată;
- mobilă zgâriată;
- mobilă care scârțâie;
- becuri lipsă;
- pereți scorojiți;
- păianjeni pe pereți;
- ferestre nespălate;
- ștucaturi ciobite;
- tablouri prăfuite;
- pahare ciobite;
- scrumiere nespălate;
- umerașe lipsă;- gândaci care mișună noaptea;
- țânțari din lipsă de plase la ferestre;
- perdele rupte;
- draperii decolorate și desprinse din inele;
- lumini chioare;
- țânțari din lipsă de plase la ferestre;
- perdele rupte;
- draperii decolorate și desprinse din inele;
- lumini chioare;
- halate refolosite nespălate;
- prosoape neschimbate;
- gel și șampon lipsă care se pun doar la cerere;
- săpun de mâini folosit;
- cabina de dus neetalșă;
- scurgerea de la duș înfundată;
- lipsă uscător păr;
- lipsă perie WC;
- lipsă deodorant WC;
- ventilator WC zgomotos sau defect;
- hârtie igienică cu porția;
- lipsă apă caldă;
- presiune nesatisfăcătoare la apă;
- prosoape pestrițe;
- prosoape colorate să nu vezi că sunt murdare;
- miros oribil în baie;
- miros de stătut sau de fum de țigară în cameră de nefumători;
- lipsă prosop picioare.
Mai sunt multe alte nasolii, dar pe măsură ce mi le voi reaminti sau le voi identifica, le voi include aici, căci a da note la un hotel înseamnă a șine seama de aceste lucruri neplăcute. Ce nasolii vedem în camerele de hotel de la noi trebuie să enumăr pentru a ști ce nu trebuie să se întâmple, mai ales când e vorba de a plăti confort care nu există. Multe hoteluri nu au proceduri de a întreține camerele și nici personal instruit care să vadă tot timpul ce trebuie făcut ca să nu apară disfuncționalități de niciun fel. Dacă personalul ar fi instruit și dacă managerii ar fi preocupați și de clienți cât de cât, nu s-ar ajunge la situații neplăcute, căci niciun client nu e nebun să repete o situație neplăcută, revenind într-un hotel unde a avut un coșmar, căci bănuies că nimeni nu este masochist..
(01 iuni1 2017)
No comments:
Post a Comment