A fost o știre cu un italian care primește pensie că s-a îmbolnăvit deoarece vorbea peste 3 ore zilnic la mobil în interes de serviciu. Înseamnă că angajatorii vor trebui să specifice în contracte cu claritate dacă salariatul vorbește sau nu la telefon în interseul serviciului. Dacă nu o face expres, va fi obligat, atunci când salariatul se îmbolnăvește din cauză ca a vorbit la telefonul mobil, să scoată banul din buzunar. Dacă mergem în magazine vom vedea că vânzătorii mai mult vorbesc la telefon decât să vândă. Ei sunt de-a dreptul deranjați din lungile lor convorbiri de clienții nesimțiți care le intră în magazin. De asemeni, cei care asigură securitatea magazinelor, paznicii altfel zis, vorbesc și ei nestingheriți la telefon. Neavând calificări sofisticate, asta știu, asta fac. Nu va trece mult timp și doamnele care vorbesc la telefon la volan, dacă vor face accident, vor invoca apelurile în interes de serviciu. Înseamnă că pe viitor angajatorii vor trebui să scrie mult mai multe în contractele pe care le înrefistrează la Oficiul Forțelor de Muncă pentru a nu da de bucluc.
(09 mai 2017)
No comments:
Post a Comment