Tuesday, March 8, 2016

Despre ce inseamnă OUTLET la daco-romani

La intrarea în București, dinspre Pitești, pe dreapta este construit un outlet. Ceva așa cum este în America dar ți cum este în Austria la Designer Outlet Center, Designer Outlet Straße 1, 7111 Parndorf. Ideia de outlet este de a găsi acolo în magazine produse de foarte bună calitate, dar la prețuri foarte mici, pentru ca mărfurile sunt  uzate moral, ele  prezintă tendințele din moda anilor trecuți. Am văzut mărfuri la sub 1/3 din prețul inițial. Uneori la outletul din 681 Leavesley Rd, Gilroy, CA 95020, United States,  mărfurile sunt  la 1/10 din prețul iniția. Se justifică să meargă omul în outlet, pentru că chiar  face o mare economie. Nu cumpără mărfuri din anul curent ca trend, însă mărfurile sunt brand-uri, au calitatea asigurată. Dacă la femei sunt probleme, faptul că un bărbat cumpără un costum Hugo Boss la numai 300$ este o mare afacere. Costumele bărbătești nu se demodează cu viteza luminii.
La noi, ideia de outlet este compromisă ireversibil pentru că:
- mărfurile sunt din anii trecuți, prea trecuți;
- prețurile sunt ca în oraș că și acolo tot mărfuri din anii trecuți vin;
- calitatea este jalnică fiind multe fake-uri, făcute pe aiurea;
- rulajele sunt foarte mici;
- am văzut un memory stick de 8Gb la un preț la acre oriunde se cumpără ceva de 64Gb.
Si magazinele din oraș s-au molipsit cu ideia de a introduce raioane de outlet. Un supermarket cam răpănos este pe o astfel de tendință. Acomo sunt numai mărfuri de proastă calitate sau mărfuri care s-ar zice că sunt mai ieftine. Eroare! Niște pixuri cu pastă neagră care oriunde aveau un preț X, la outletul de lângă târgul de mașini erau cu 20% mai scumpe.
Așa cum la noi au fost compromise multe chestii din care amintesc comunismul, revoluțiile,  retrocedările, bineînțeles că nu avea cum să nu fie compromisă și ideia de outlet.

(8 martie 2016)

No comments:

Post a Comment