Merg de foarte mulți ani la săli de fitness care au evoluat, dar unele dintre ele au ajuns la faliment, iar eu am văzut semnele falimentului, dar nu am ținmut seama de ele și am rămas cu banii de abonament dați unor escroci. Semnele că sala de fitness va intra în faliment sunt:
- echipamentele rămân nefuncționale pe durate nedeterminate,
- mentenanța durează nepermis de mult,
- apar facilități exagerate la abonamente, pentru a colecta bani cu care să fugă,
- starea curățeniei lasă de dorit,
- cei din conducere vorbesc despre investiții masive, dar nu întreprind nimic.
- echipamentele rămân nefuncționale pe durate nedeterminate,
- mentenanța durează nepermis de mult,
- apar facilități exagerate la abonamente, pentru a colecta bani cu care să fugă,
- starea curățeniei lasă de dorit,
- cei din conducere vorbesc despre investiții masive, dar nu întreprind nimic.
O firmă serioasă face totul pe tăcute ca beneficiarii să se bucure de facilitățile pentru care au plătit banii din abonament. Carențele manageriale sunt premisele falimentului, căci aceste carențe nu apar din senin, ci sunt rezultatul firesc al lipsei de preocupare ca sala de fitness să fie funcțională la cele mai înalte cote de curățenie, de mentenanță a echipamentelor și mai ales de derularea a activităților de către personalul ce deservește sala.
În momentul în care un echipament este scos din sală și pus la vedere într-un hol și stă acolo defect cu săptămânile, acesta este un semn rău, în sensul că firma care gestionează sala este foarte aproape de faliment. Acolo nu se repară echipamentul și nici nu sunt înlocuite, că nu sunt bani, iar absența banilor are cauze legate direct cu falimentul.
Dacă apar prin sală persoane din management care încep să prezinte planuri fantastice de renovare, de înlocuire a echipamentelor cu unele de ultimă generație, dar se sugerează și niște abonamente speciale ca preț, este clar că echipa managerială dorește banii clienților pe abonamente în avans, dar ei nu vor face nicio investiție, ci vor pleca cu banii. Ei mizează pe credulitatea acelor clienți care cred că vor face fitness întro sală cu dotări de top, dar vor plăti abonamente aproape simbolice. Se apelează la naivitatea clienților și acest lucru stă numai în firea escrocilor care duc orice afacere spre faliment, obținând profitul doar pentru ei, păcălind pe cei care nu-și dau seama de adevărata realitate.
Clienții trebuie să fie atenți la curățenia sălii, la rupturile de stoc la consumabile, la ritmul în care se face mentenanța, la curățenie și la comportamentul personalului.
(13 iulie 2024)
(13 iulie 2024)
No comments:
Post a Comment