Wednesday, July 17, 2024

Eu și flotările mele...

În vremurile de demult, când aveam 25 de ani sau pe aproape și când executam lejer 50 sau 60 sau 70 de flotări fără întrerupere, am considerat cum consider și acum că a face flotări este dovada menținerii în formă fizică pentru că flotările:
- nu necesită echipamente,
- se execută în sub 20 de minute,
- spațiul necesar este 2,5 m pe 1,5 m, 
- beneficiile sunt maxime privind forma fizică.
Pe la toate sălile de fitness pe unde m-au dus pașii erau tipi care executau flotări și de fiecare dată am intrat și eu în jocul lor, crescând diversitatea tipurilor de flotări pe care le executam. La începutul pandemiei, ca să-mi treacă mai ușor timpul, am executat flotări șim pe FACRBOOK m-am lăudat cu fiulmulețe în care executam flotări de diferite tipuri și aici mă refer la la înclinarea mâinilor sau a picioarelor, folosind tot felul de recipienți, căci în casă nu aveam acele băncuțe sau gantere de care m-aș fi ajutat așa cum era la sala de fitness.
Pentru un timp am abandonat ideea de a executa flotări, din moment ce mergeam la sală și la bazinul de înot, dar într-o zi mi-a venit în gând ideea de a relua executarea de flotări acasă, chiar dacă la sală lucrez la aparate, merg pe bandă și fac câteva lungimi de bazin.
Am reluat executarea de flotări. Am început cu execuția a 10 flotări, apoi am crescut la 15 flotări, apoi am mers spre 20 de flotări, am crescut la 25 de flotări și acum sunt la 30 de flotări, fără să am intenția să mă opresc aici. Ideea este de a executa corect flotările, de a respira corect și de a menține un ritm constant.


(17 iulie 2024)

No comments:

Post a Comment