Wednesday, July 31, 2024

Elena LASCONI vorbește în versuri



În vremea copilăriei mele priveam în bucătărie o bucată de pânză albă bătută în cuie deasupra mașinii de gătit, bucată de pânză cumpărată din târg, unde era imprimat un desen, pe care mama o cususe cu ață grena, în urma acului, cum ze zicea. Acolo era desenată o femeie tânără care ținea în mâini o farfurie cu un pui fript și deasupra scria: Femeia cinstită, face casa fericită!
Când azi 31 iulie 2024 am mers la ParkLake la sala de fitness și am urcat pe bandă, am avut surpriza să văd că lângă panoul cu reclama cu țoale a lui Jimmy KEY, era un panou reprezentând-o pe Elena LASCONI, iar textul în versuri, mi-a adus aminte de bucătăria noastră de demult.
Tot acolo a tronat câteva zile și un tablou imens cu Sebastian BURDUJA, candidatul PNL la alegerile pentru primăria Bucureștilor. După un timp acel banner a dispărut și eu l-am interpretat ca pe un semn.
Apreciez stihurile bine construite, căci ele se transformă în lozinci și prind la masele largi de oameni. Dacă ne aducem aminte de ceea ce se striga din piepturile proletarilor în iunie 1990 la mineriade că IMGB / Face ordine sau la mitingurile în care ILIESCU-apare / Soarele răsare sau ceva mai târziu, după anul 2000, Ieși afară / Javră ordinară, dar și multe, chiar prea multe altele, apariția de noi stihuri, crează o imagine interesantă a bogăției de nesecat de talente ale poporului român, căci se știe că românul e născut poet.
Elena LASCONI  a apărut în postura de oratoare.
Elena LASCONI  a apărut în postura de cântăreață.
Elena LASCONI  a apărut acum în postura de poetă.
Polivalența de talente a lui Elena LASCONI  ne arată că omul de televiziune, dar și primărița care a confirmat cu peste 70% în 9 iunie 2024 are multe de spus și faptul că și-a asumat candidatura la președinția țării la momentul optim, fără să amâne așa cum fac PNI-liștii și PSD-iștii este un semn bun și faptul că ea are rol de locomotivă arată că femeile știu să-și joace rolul în istorie așa cum multe dintre ele au făcut-o, dovedindu-se că sunt mult mai bune decât bărbații, care cad ca muștele în ispită și nu mai judecă cu capul de pe umeri, creierul lor sălășluind în pantaloni.







(31 iulie 2024)

No comments:

Post a Comment