Thursday, July 18, 2024

ȘOȘOACĂ s-a făcut de cacao

Ieri 18 iulie 2024 în parlamentul european, Diana ȘOȘOACĂ a oferit un spectacol grețos, mult mai grotesc decât spectacolele pe care le oferea în parlamentul dâmbovițean. Femeia, îmbrăcată în costum popular a vânturat icoane și și-a pus botniță. Ce m-a deranjat foarte tare este faptul că acestă ȘOȘOACĂ a folosit de mai multe ori cuvântul ROMÂNIA. M-am simțit rușinat și umilit ca eu să fie asociat cu această persoană lipsită de realism, care trăiește într-o lume paralelă cu lumea mea, care nu mă reprezintă pe mine în niciun fel și care m-a făcut de râs. Eu dacă roșesc, vreau să roșesc pentru faptele mele reprobabile, nu pentru ceea ce fac alții ca să mă pună pe mine și pe alții ca mine într-o lumină proastă, să ne facă de c-c-t.

Este adevărat că ȘOȘOACĂ s-a făcut de cacao, dar o dată cu ea și noi ne-am făcut de cacao, pentru că lumea zice că ea este româncă și de aici până la a fi considerați toți românii ca ea, nu este decât un pas. Unii au mâncat lebede în Austria și s-a făcut generalizarea că românii mănâncă lebede. Unii au furat prin metroul parizian și s-a făcut generalizarea că românii fură de peste tot. Unul a omorât o italiancă și s-a făcut generalizarea că românii sunt niște criminali. Acum ȘOȘOACĂ s-a dat în spectacol și mass-media a împrățtiat știrea că românii sunt circari în parlamentul european. Este absolut necesar să se pună punct ieșirilor necontrolate al acestei europarlamentare care nu mă reprezintă pe mine și care mă face de râs.


(19 iulie 2024)

No comments:

Post a Comment