De la un timp observ o lipsă acută de imaginație în ceea ce privește realizarea de reclame. Apare tot timpul o reclamă atât de slabă că îți vine s-o iei la goană. Se referă la vânzarea de apartamente. Mai apare o reclamă în care oamenii sunt îndemnați să consume produse fabricate în Ro, dar pe toate canalele se arată că fasolea e de import, brânza e de import și toate brandurile sunt de fapt produse în late țări, cu materii prime din alte șări dar poartă în mod fals denumirile originale românești.
Sunt niște reclame stupide, lungi, banale, care nu spun nimic despre tot felul de unguente miraculoase. Niște inse și niște inși dublați cam ageamiu spun prin cîte au trecut și cum au fost rezolvați.
Mai întâi, produsele bune se vând singure.
Produsele cărora li se face reclamă sunt de calitate îndoielnică.
Cel mult, un produs trebuie anunțat, nu pisălogit.
În reclamă, repetiția nu este mama învățării, ci tatăl enervării;
Eu nu agreez freclamele. De aceea nici nu le citesc. La mine un produs căruia i se face reclamă este un produs de calitate slabă și fără valoare. Nu se fac promoții decât la produse absolut de proastă calitate. Prețurile promoționale sunt hoții pe față. Credem că un dezvoltator rapace că se apucă el să facă pe generosul? Cât a umflat respectivul prețul ca să reducă cu 24.600 euro prețul, zicând că este în avantajul clientului... Niciodată! Credem că un comerciant care este în stare să bage mâna până la cot în buzunarul clientului devine dintr-o dată un darnic? Niciodată!
Nu cred că este cineva care să spună că așteaptă cu sufletul la gură să se întrerupă un film pentru a privi reclamele, căci scopul vieții sale este să savureze ceea ce acestea prezintă. Adică să trăiască prin reclame, să meargă imdeiat în magazine și să cumpere ceea ce reclamele indică. Adică să fie dependent de reclame, să fie sclavul reclamelor de la tv, din ziare sau de marginea drumurilor. S-a întrebat cineva de ce sunt așa de multe accidente de mașini în Ro? Răspunsul este simpșlu: lumea în loc să conducă mașini, motociclete sau căruțe, citește reclamele de pe panourile instalate pe marginea drumurilor.
Nu cred că este cineva care să spună că așteaptă cu sufletul la gură să se întrerupă un film pentru a privi reclamele, căci scopul vieții sale este să savureze ceea ce acestea prezintă. Adică să trăiască prin reclame, să meargă imdeiat în magazine și să cumpere ceea ce reclamele indică. Adică să fie dependent de reclame, să fie sclavul reclamelor de la tv, din ziare sau de marginea drumurilor. S-a întrebat cineva de ce sunt așa de multe accidente de mașini în Ro? Răspunsul este simpșlu: lumea în loc să conducă mașini, motociclete sau căruțe, citește reclamele de pe panourile instalate pe marginea drumurilor.
Reclamele nu spun prea multe lucruri. Reclamele nu au conținut atractiv. Reclamele sunt plictisitoare. Reclamele sunt prea lungi. Reclamele nu redau fapre reale. Reclamele sunt prea complicate. Reclamele enervează. O singură reclamă am văzut care dura doar câteva secunde. Era o reclamă pentru motocicleta Harley-Davidson. Doi bătrânei fac niște mișcări miraculoase, se metamorfozează în doi tineri care trag o prelată ce reprezenta o mașină și apare motocicleta pe care o încalecă și pleacă. Superb! În comparație cu textele în care suntem anunțați că am auzit bine că un produs de 1000 de lei a fost redus miraculos la 999,99 le, făcându-ni-se o mare favoare. Mă gândesc și la aiureala cu comandați acum că stocul este limitat, reclamă ce durează de doi ani.
Vai cât de slabă este piața de advertising, neamule!
(03 decembrie 2016)
No comments:
Post a Comment