Wednesday, November 1, 2023

Recalcularea pensiilor din septembrie 2024

Recalcularea pensiilor este un subiect drăguț, tocmai bun de a fi dezbătut în campania electorală, căci pensionarii sunt 5.000.000 la număr și a avea măcar 70% din ei de partea ta ca partid participant la scrutin nu este de colea. Calculele sunt extrem de interesante căci recalcularea vine cu majorări semnificative de pensii, exact la categoriile de cetățeni ușor de manipulat, mai ales că nu sunt proaspeții pensionați. Strategia este simplă, primitivă, golănească, obscenă, din moment ce totul este aruncat exact în perioada alegerilor, știut fiind faptul că în știința dreptului constituțional există și chichița cu prorogarea legilor, exact așa cum s-a procedat cu creșterea cu 50% a salariilor dascălilor în vremea tandemului BĂSESCU- TĂRICEANU, lege votată cu freenezie în parlament, dar prorogată la nesfârșit.
Dacă era o treabă serioasă:
- legea era dusă în parlament,
- legea era votată,
- legea era promulgată,
- se recalculau pensiile până în mai 2024,
- pensiile erau majorat la 1 iulie 2024.
Eu nu mai cred nici umbra mea, căci chestia cu reciclarea ambalajelor din plastic din 30 octombrie 2023, anunțată ca fiind o treabă fermă, s-a decalat pentru 30 noiembrie 2023 și cu siguranță că aplicarea ei se va face în anul 3200 e.n. așa cum și autostrada Moldova va fi gata în anul 3133 e.n., ca să mă limitez doar la acest exemplu, deși am o listă cu mult mai multe chestii pe care mi le-aș dori realizate. Norocul meu este că pe CI am termen anul 2071 și atunci cu siguranță mi se va elibera un alt act de identitate cu durată de valabilitate până în anul 4200 e.n. ca să am certitudinea că voi prinde inaugurarea metroului de la Cluj.
Anul 2024 se anunță un an extrem de interesant și plin de tulburențe care vor face ca politicienii mioritici să regândească inclusiv problema pensiilor și s-o ducă undeva spre o direcție care le va fi nefavorabilă, căci ei știu exact că managementul succesului este de o cu totul altă factură și Spirache NECȘULESCU din piesa Titanic vals a lui Tudor MUȘATESCU ar trebui să le fie exemplu, căci acum nouă, alegătorilor, ne plac oamenii cinstiți, care nu mai mint și nu mai vând vrabia de pe gard ca struț dâmbovișean.


(01 noiembrie 2023)

No comments:

Post a Comment