Tuesday, October 24, 2023

Misteriosul Dan NEGRU se crede GURU

Revelioanele prezentate ani în șir pe Antena 1 de către Dan NEGRU erau niște chestii de prost gust din punct de vedere al conținutului și mai ales al prezentării. Încercările mele disperate de a urmări acele manifestări de așa-zis divertisment exersat de Dan NEGRU s-au soldat întotdeauna cu schimbarea canalului la cererea celorlalți membri ai familiei, căci Dan NEGRU era insuportabil.
Dan NEGRU urla, se zbuciuma aiurea-n tramvai, mimând nu știu ce atitudine, dar totul devenea grotesc, enervant, bizar, exagerat, obositor, șablonard, repetitiv și aiuritor. Dan NEGRU a mai avut și emisiunea Next Star, unde tot așa, răgnea, se zbuciuma, alerga, râdea, pregătea momentele într-un mod obositor și totul devenea artificial. Nici acea emisiune n-a fost ceva să mă dea pe spate.
Am înțeles că Dan NEGRU a plecat de la trustul Antena 1 și a mers la o altă televiziune unde tot așa a devenit realizatorul emisiunilor Jocul cuvintelor și Tu urmezi. Și de această dată am căutat să văd despre ce este vorba, dar Dan NEGRU nu a reușit să depășească stilul lui caracterizat prin tonalitate nepotrivită, prin mod artificial de a construi texte și prin felul forțat de a lega dialogul. Într-un cuvânt, Dan NEGRU nu este făcut să facă divertisment.
Acum, am înțeles că Dan NEGRU își dă cu părerea despre teme existențiale fundamentale, ceea ce excede fișei postului său, căci nu am văzut în Dan NEGRU o persoană erudită, capabilă de a face treceri bruște de la un domeniu la altul, mai ales că problemele de care chipurile, se ocupă el, necesită studiu îndelung, prudență în evaluări și forme elevate de a exprima ideile, toate lipsindu-i lui Dan NEGRU.





(24 octombrie 2023)

No comments:

Post a Comment