Saturday, October 14, 2023

Diana ȘOȘOACĂ și-a făcut numărul...

Am asistat la viața mea la multe momente în care niște neoameni reușeau cu succes să strice momente de deosebită importanță pentru alții, doar pentru faptul că în matricea lor genetică se află niște linii și niște coloane greșit așezate și defectuos inițializate.
Și în cazul lui Diana ȘOȘOACĂ lucrurile au stat exact la fel. Ea a fost extrem de vocală în zilele premergătoare vizitei lui Volodymyr ZELENSKYY de la București, vizită programată pentru data de 10 octombrie 2023. Nu numai vocea lui Diana ȘOȘOACĂ s-a auzit, ci și vocea lui George SIMION. Se știe că există în parlamentul României destul de mulți deputați și senatori care au un alt punct de vedere decât cel al guvernului și al președinției în ceea ce privește războiul din Ucraina. 
Faptul că Diana ȘOȘOACĂ a fost cea mai vocală, mi-a adus aminte de o întâmplare pe care eu am trăit-o la Regensburg, pe când lucrat la un proiect TEMPUS, finanțat de UE și acolo eram la o ședință de lucru, iar un compatriot de-al meu, tot un fel de Diana ȘOȘOACĂ a început să spună diverse lucruri, unele mai nasoale decât altele. Atunci m-am șucărit îngrozitor și i-am zis insului:
- Profesore, nu trebuia să zbor două mii de kilometri să ajung aici pentru a auzi măscările tale, din moment ce le am la mine în Berceni, ba mai mult, le am gratis, chiar dacă nu au culoarea pe cale le-o dai tu!
Cred că tonalitatea mea a fost fermă, din moment ce insul s-a așezat, a tăcut și lucrurile au intrat pe un făgaș normal. Întotdeauna cei mai vocali, sunt vocali pentru că sunt lăsați să se desfășoare. Din moment ce sunt ridiculizați și puși la colț, se retrag la ei în carapace și mult timp nu mai le iese nicio vorbuliță din gurițele lor spurcate. Dacă sunt lăsați să-și facă numărul, ei cred chiar că sunt cineva, deși nu sunt nimic pentru nimeni, din moment ce nu-i vede nimeni construind ceva trainic pentru țară, nu prentru ei sau pentru imaginea lor, din moment ce sunt doar niște meteoriți fără operă, care nici traiectorie nu au.


(14 octombrie 2023)




No comments:

Post a Comment