Friday, October 13, 2023

ANINA de la showul MIREASA, s-a făcut de râs

ANINA, cea despre care am scris, mi-a dovedit că este plină de defecte. Ea face pe interesanta, dar nu știe să facă măcar o zacuscă, iar ca poetă este o nulitate. Această ANINA face pe interesanta și credea că va impresiona pe cineva. Toate mamele au prezentat zacuscă, dar ANINA, care se crede mare sculă pe basculă, adică rafinată, interesantă, cultivată și distinsă, mi-a arătat că este doar o umbră de doi bani, din moment. ce deși are părul alb, a trecut prin viață ca gîsca prin apă. Eu am ideea că o femeie chiar dacă nu face ea menajul, este educată să știe ce să ceară femeii care vine la menaj și curățenie. Dar ANINA nu știe nimic pentru că este o neisprăvită, așa cum ziceau femeile din mahalaua copilăriei mele, referindu-se la muierile care nu se pricepeau să facă o mămăligă, o ciorbă sau o tocană. M-a mirat că se crede poetă. Numai că versurile scrise de ea sunt de o mediocritate strălucitoare, adică sunt atât de proaste că se clasează pe primul loc printre cele mai proaste versuri pe care le-am auzit în viața mea, ceea ce arată că ANINA nu a citit poezie la viața ei.
La o femeie rea cum este ANINA i-aș fi trecut cu vederea dacă ar ști să gătească, dar momentul penibil pe care l-a creat a arătat că nici imaginație nu are sărăcuța de ea. Merita înțepătura lui Răzvan și lipsa ei de reacție spune multe, mai ales despre caracterul ei defect.  


(13 octombrie 2023)

No comments:

Post a Comment