Nu discut aici aspectele mici de tot râsul în care studentul dorește să ocolească munca autentică, folosind Inteligența Artificială.
Studentul primește ca temă elaborarea unui proiect. El formulează o temă de proiect și folosind instrumentul cu Inteligența Artificială pentru a vedea dacă există deja un proiect pe acea temă. Dacă există un astfel de proiect, studentul serios, care dorește să muncească pentru a deveni în viitorul apropiat un specialist adevărat, nu are motive de bucurie. Cel mult, el va citi acel proiect să vadă ce s-a realizat acolo. Studentul va formula o altă temă și se va opri doar dacă instrumentul cu Inteligența Artificială va concluziona că nu există făcut un proiect pe acea temă.
În clipa în care studentul se hotărăște să lucreze pe acea temă, are garanția că nu merge pe drum bătătorit și că șansa lui de a realiza un proiect original este imensă, iar talentul și cunoștințele lui vor fi valorificate din plin, folosind instrumentul cu Inteligența Artificială. Acest instrument va fi subordonat obiectivelor studentului, nu invers, adică studentul să devină o anexă a instrumentului cu Inteligența Artificială.
Folosind instrumentul cu Inteligența Artificială, studentul va vedea alte proiecte făcute de alți studenți care au obținut note foarte bune.
El va vedea cam cum este structurat un proiect.
El va vedea cum se face documentarea pentru a realiza proiectul.
El va identifica seturi de date pentru a face experimente.
El va vedea ce formule se folosesc.
El va avea referiri concrete la modele, la scheme deja existente scoțând în evidență ce aduce el original.
El va vedea care sunt concluziile la care se ajunge.
Studentul folosește Inteligența Artificială, nu devine o anexă a Inteligenței Artificiale.
Toate ideile lui vor fi dezvoltate, verificate și comparate pentru a vedea cum vor fi incluse în proiect.
Instrumentul cu Inteligența Artificială va fi folosit foarte intens să facă munca de rutină pe care proiectul trebuie s-o includă, dar toate etapele vor fi definite și integrate în mod creator de student, astfel încât proiectul este o construcție creată de student cu elemente proprii, așa cum stă dine unui om care vrea să devină un profesionist autentic, nu un tâtâie brâu, care înceaqrcă să fenteze sistemul, adică pe colegi și pe profesori, șmecherind cu ajutorul unui instrument ce are încorporate elemente de Inteligența Artificială.
(13 octombrie 2023)
(13 octombrie 2023)
No comments:
Post a Comment