Wednesday, October 11, 2023

Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu, din bulevardul Pache PROTOPOPESCU 51

Dacă nu discutam cu un prieten, n-aș fi aflat de existența restaurantului Hanu' Berarilor, dar prezentarea elogioasă m-au determinat să merg aproape instant să văd dacă e așa sau nu. Așa se face că am ajuns acolo azi 11 octombrie 2023.
Am fost preluat de la intrarea din curte unde se verifică rezervările.
Am fost dus într-un salon și mi s-a indicat masa.
Foarte repede a venit cineva și a adus catalogul de băuturi și un meniu.
Am consultat și imediat mi s-a luat comanda.
Personalul este foarte serviabil, atent, rapid și îndatoritor.
Rând pe rând mi s-au adus felurile de mâncare. Prezentarea a fost fără cusur și mâncarea a fost gustoasă, iar porțiile au fost îndestulătoare.
Din când în când cineva venea să ne întrebe dacă totul este în regulă.
Și problema plății a fost lipsită de zgomote, cum se mai întâmplă prin unele locații primitive.
Trebuie să spun că pe o scară de la 1 la 10, Hanu' Berarilor Casa Elena LUPESCU din bulevardul Pache PROTOPOPESCU va primi de la mine nota 9,70. Cele 30 de sutimi lipsesc pentru că mesele mi se par mititele și spațiile un pic cam înguste să nu zic înghesuite. Nu mă pronunț asupra prețurilor, dar corelată calitatea cu cantitatea și cu prețurile, raporturile sunt corecte, deci acolo nu s-a sărit calul.



(11 octombrie 2023)



No comments:

Post a Comment