Friday, October 13, 2023

Managementul de mentenanță

Mentenanța este esențială pentru toată lumea. 
Mentenanța făcută ca lumea este profitabilă pentru cel care produsul ce are probleme, căci făcută ca lumea și la timp elimină disconfortul celui care posedă produsul și-l utilizează fără a aștepta reparațiile.
Mentenanța făcută ca lumea este profitabilă pentru cel ce asigură mentenanța căci el încasează sume frumoase pentru munca depusă, mai ales dacă reparațiile și înlocuirile de componente se fac în termenii contractuali.
Mentenanța făcută ca lumea este profitabilă pentru producătorul care oferă garanția produsului, căci orice defect se răsfrânge negativ asupra vânzărilor lui, căci Internetul este extrem de sensibil în a reflecta părțile negative ale produsului și mai ales imposibilitatea de a folosi produsul cumpărat, mai ales dacă se specifică dificultățile pe care le întâmpină beneficiarii când vor să repare produsul aflat în garanție.
Am scris acest articol pentru că de două săptămâni văd la lifturile de la ParkLake un afiș din care un lift este scos din funcționare. Este clar că ceva este defect acolo, iar firma care asigură mentenanța nu este în stare să asigure mentenanță de calitate, căci fie nu are piesele și deci nu are gestionarea optimă a aprovizionării, fie nu are echipă care să afcă reparația și tot acolo se ajunge, adică mentenanța este defectuoasă, din cauza unui management mioritic, pe pricipiul lasă-mă să te las.
Este adevărat că mentenanța nu este lucrul cel mai frumos pe această lume, dar se știe că este extrem de profitabilă pentru cei care o fac bine, căci atât timp cât există producătorul și acesta are vânzări, cei ce asigură mentenanță au de câștigat căci ei reprezintă elementul cheie în lanțul de asigurare a funcționării.


(13 octombrie 2023)

No comments:

Post a Comment